Program “Zajca” u siječnju otvara se predstavom koju publika željno iščekuje – mjuziklom “Evita”!

Nakon uspjeha “Sunset Boulevarda”, još jedna uspješnica Andrewa Lloyda Webbera, ponovno pod redateljskom palicom Argentinke Renate Carole Gatice, Evitine sunarodnjakinje, na “Zajčevu” pozornicu stiže s dvjema premijerama, 15. i 16. siječnja.

U ulozi argentinske prve dame izmjenjivat će se Leonora Surian Popov i Elena Brumini, koje će se uhvatiti u koštac s ulogom prepunom izazova. Mjuzikl prati život Eve Peron, rođene Duarte, od siromašnog, ali ambicijama ispunjenog djetinjstva, preko dolaska u Buenos Aires i želje za usponom u filmskom i televizijskom svijetu, pa do braka s karizmatičnim političarom Juanom Peronom i uloge duhovne liderice jedne nacije. Njezin i Peronov uspon počinje njihovim susretom – jedno drugome dali su ključ za uspjeh. Evu Duarte i Juana Perona spojila je velika nacionalna tragedija, strahovit potres koji je pogodio zapadnu Argentinu. Peron je organizirao pomoć unesrećenima te pozvao brojne umjetnike na veliki humanitarni festival gdje se susreo i započeo vezu s Evom Duarte. Peron je pobijedio na predsjedničkim izborima, a Eva je postala jednom od najpoznatijih prvih dama u povijesti, a potom i ikonom Argentinaca, Santa Evita – smatrana je sveticom, simbolom emancipacije žena, jednom od najvećih vođa borbe za dostojanstvo radnika.

Leonora Surian Popov i Renata Carola Gatica / foto: Dražen Šokčević

U procesu izgradnje legende o Eviti, posebice u zemljama izvan Latinske Amerike, važan utjecaj svakako je imao mjuzikl Andrewa Lloyda Webbera i Tima Ricea, “Evita”(1978.), te kasnije i istoimeni hollywoodski uradak Alana Parkera (1996.), u kojemu je ikonu glumila ikona – Madonna.

Slava Riceova i Webberova mjuzikla započinje nosačem zvuka zahvaljujući kojem song “Don’t Cry for Me Argentina” postaje prvi song iz ijednog mjuzikla koji je zauzeo prvo mjesto na radijskim top ljestvicama u Velikoj Britaniji. Do trenutka kada su počele audicije za mjuzikl na West Endu, “Evita” je već imala pažnju cijele nacije. Već iduće godine mjuzikl putuje na Broadway. Percepcija povijesne ličnosti Juana Perona u SAD-u u tim je godinama bila prilično loša, šira ga je javnost percipirala diktatorom i fašistom, pa je mjuzikl o njegovoj supruzi izazvao negodovanje kritike i struke. Bez obzira na otpor medija nakon premijerne izvedbe publika je pala pred šarmom argentinske prve dame, a uslijedio je i niz nagrada – čak sedam nagrada “Tony”, među kojima i onaj za najbolji mjuzikl i najbolju originalnu glazbu.

Što više reći? Mjuzikl koji je osvojio svijet o ženi koja je osvojila svijet – ne propušta se!

Elena Brumini i plesni ansambl / foto: Dražen Šokčević

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here